JOAN ISAAC

Cita a cegues

Si hem de quedar,
porta un bon vi,
un poc de foie i unes torrades.

I si pot ser,
posa't aquell
vestit vermell que m'agradava.

Si hem de quedar,
avisa abans,
que tingui temps a imaginar,
trenta anys són molts,
el vent i el temps
esborren rastres.

Si hem de quedar,
fes-me un favor,
oblida el mal d’aquell adéu,
no et posis rímel,
ni perfum,
ni maquillatge.

Estic igual,
però amb menys cabells,
escric de nit, no dormo gaire.

Somnio igual,
somric molt poc,
no m'he fet ric i fumo encara.

Tinc dues filles,
que ho són tot,
i una companya de camí,
també un parell
de bons amics
dels que no fallen.

Guardo un retrat
que em vas donar,
en algun llibre el dec tenir,
i aquesta vida
que ha passat,
sense adonar-me’n.

Si hem de quedar,
porta un bon vi,
un poc de foie i ni una llàgrima...

Lletra i música: Joan Isaac