JOAN ISAAC

Em declaro innocent

Em declaro innocent (Discmedi, 2011)

Em declaro innocent
de voler perseguir l’impossible.
Em declaro innocent
d’empaitar la bellesa intangible.
Em declaro innocent
de la por que sovint paralitza el meu cos.
Em declaro innocent, feliçment innocent.

Em declaro innocent
de dubtar passejant per la vida.
Em declaro innocent
quan m’abraça la cruel covardia.
Em declaro innocent
de passar d’una mà que podria guanyar.
Em declaro innocent, feliçment innocent.

Em declaro innocent
si he baixat d’algun tren que anhelava.
Em declaro innocent
de deixar fluir el temps que s’escapa.
Em declaro innocent,
de fugir si he tocat amb els dits ser feliç.
Em declaro infeliç, feliçment infeliç.

Em declaro innocent
si no entenc de la vida les regles.
Em declaro insolvent
si no puc pagar tots els meus deutes.
Em declaro innocent
si no vull navegar riu avall el corrent.
Potser sóc diferent, feliçment diferent.

Lletra: Joan Isaac
Música: Joan Isaac