JOAN ISAAC

Passava per aquí

Auteclàssic (Sony, 2009)

Ha estat l’hora, sens dubte,
el que m’ha dut aquí
en veure il·luminada
encara la finestra d’en David.
No creguis que t’espio:
no sóc pas tan mesquí.
Espero que no et pensis
que t’he volgut sorprendre amb un amic.
Doncs bé: quina bestiesa,
no em sento gens subtil...

Si jo només passava,
passava per aquí, passava per aquí,
no veia cap cabina i
no ho podia resistir.
Passava per aquí.

Què esperes que t’expliqui?
Jo tinc ben poc a dir...
Potser m’escapi uns dies,
no aguanto l’agonia de Madrid.
Et veig força canviada...
És nou, aquest vestit?
Em sembles molt més guapa
serà que et prova això de ser feliç.
No sé què és el que em passa.
És tot tan infantil...

Si jo només passava,
passava per aquí, passava per aquí...

Lletra: Luis Eduardo Aute
Música: Luis Eduardo Aute
Adaptació al català: Joan Isaac i Miquel Pujadó