JOAN ISAAC

Amor petit

Per a la meva gent (Emi, 1984)
Inesperat (Philips, 1984)















De quin estel t’has despenjat,
amor petit...?
Com has sabut guarir l’escletxa gran?,
si  m’han obert el pit…
On has collit aquest perfum?
que m’ha envaït els cinc sentits.
Si no és abril, si no és abril,
amor petit.

On has desat els teus joguets
 i els mitjons blancs de fil...?
De quina lluna has pres l’argent?
que duus entre els teus dits...
I dius que amb mi vols fer-te gran,
i quan t’escolto em faig petit.
No corris tant, no corris tant,
però corre amb mi.

On has collit aquest perfum?
que m’ha envaït els cinc sentits.
Si no és abril, si no és abril,
amor petit.

I dius que amb mi vols fer-te gran,
i quan t’escolto em faig petit.
No corris tant, no corris tant,
però corre amb mi

Lletra: Joan Isaac
Música: Joan Isaac