JOAN ISAAC

Breu cançó d’amor per a dues filles

La vida al sol (Discmedi, 2008)

Per mi ja pot rebentar el món,
que es fongui el gel, que plogui sofre.
Que el sol s’esquerdi com un ou,
i ho perdi tot, jugant a borsa.
I que floreixi l’ametller
el dia de La Immaculada,
que a mi ja no m’importa res,
si us tinc a prop de matinada….

Que vinguin plagues i tifons,
i terratrèmols fora d’escala,
que aquest planeta perdi el nord,
i per l’Agost ens geli a l’alba,
i que de sobte creixi el mar,
i ens mulli el cul l’aigua salada
que a mi ja no m’importa res,
si us tinc a prop de matinada….

Que algú s’immoli en nom de Déu,
que pugi el preu de l’esperança,
que al mar, ni actínies, ni corballs,
i per diners tallin els arbres,
que es guanyin guerres incivils,
o aquesta tarda perdi el Barça,
que a mi ja no m’importa res,
si us tinc a prop de matinada….

Lletra: Joan Isaac
Música: Joan Isaac