JOAN ISAAC

Cançó per a un amor absent

És tard (Edigsa, 1975)
És tard (Picap, 2011)














Estic tan cansat de mi,
que no sé si podré seguir-te
que no sé si podré seguir-te
que no sé si sabré arribar.

Estic tan cansat de mi,
que no sé si podré seguir-te
que no sé si podré seguir-te
que no sé si et sabré omplir.

Però vull tenir els ulls atents
per conduir la teva imatge,
pel fresc indret que duu al paratge
que tinc cerclat per a tu només.

Per a tu només…
ocell d’alta volada
i el teu estil senzill que m’enriqueix.

Per a tu només…
ocell d’alta volada
i el teu estil senzill que m’enriqueix.

I buidaré el temps que em pesa
en un pou fosc que inventaré,
i dins l’ombra s’estimbaran,
minuts de gel que vull desfer.

Per a tu només...
ocell d’alta volada
i el teu estil senzill que m’enriqueix.

Per a tu només...
ocell d’alta volada
i el teu estil senzill que m’enriqueix.

Estic tan cansat de mi
que no sé si podré seguir-te
que no sé si podré seguir-te
però el teu estil no em deix fugir…

Lletra: Joan Isaac
Música: Joan Isaac