JOAN ISAAC

Autotango del cantautor

Auteclàssic (Sony, 2009)

Què m’expliques,
cantautor torratesticles?
Què em vomites amb posat de funeral?
Si tens penes,
és pitjor tenir morenes.
Si estàs sol, doncs
vés i que et donin pel sac!
Vés al teatre
o demana hora al psiquiatre.
Vés de putes,
però deixa de plorar!
Tinc els nassos
de cantar jo els meus fracassos?
Només vinc a fer una copa
i amb tu em puc ennuegar.

Moralista,
paternal i catequista,
amb sotana cantaries molt millor.
Quines lletres
més punyents, les que perpetres!
Ets el geni maleït de la cançó!
Mira, ho sento,
però si no ho dic, rebento:
et ben juro
que ets un plom, que ets una creu,
que m’adormo,
que em provoques urticària,
que al Cel llanço una pregària
perquè et quedis sense veu!

Lletra: Luis Eduardo Aute
Música: Luis Eduardo Aute
Adaptació al català: Miquel Pujadó