JOAN ISAAC

Música, si us plau

Per a la meva gent (Emi, 1984)

Ella em persegueix i m’abraça
no avisa mai quan ve a casa
em besa cada matí.

Ella em fa parlar amb les estrelles
em dóna força i m’espera
darrera dels meus neguits.

Música si us plau
no demano més,
Música si us plau
no demano més.

El temps ha fet que sigui amiga
amant totes les nits,
companya de viatge,
el meu somrís.

Ella em dóna la fantasia
que cal posar-li a la vida
per viure un xic més feliç.

Ella ha fet real cent mil somnis
em sedueix, m’enamora
la vull tenir sempre amb mi.

Música si us plau
no demano més,
Música si us plau
no demano més.

El temps ha fet que sigui amiga
amant totes les nits,
companya de viatge,
el meu camí.

Música si us plau
no demano més,
Música si us plau
no demano més.

El temps ha fet que sigui amiga
amant totes les nits,
companya de viatge,
el meu somrís.

Lletra: Joan Isaac
Música: Amado Jaén