JOAN ISAAC

I som tu i jo

Rèquiem (Edigsa, 1973)
És tard (Picap, 2011)
I som tu i jo i els demés
i som aquells que tenim set,
que no volem ser arrossegats
per aquest món que ens fa callar.

Potser demà sortirà el sol
per aquells que viuen dels de dalt.
Potser tu i jo passarem fam
però pitjor serà esperar.

Esperar què?
Per què esperar?

Esperar què?
Per què esperar?

Esperar què?
Per què esperar?

Esperar què?
Per què esperar?

I som tu i jo i els demés
i som aquells que tenim set,
que no volem ser arrossegats
per aquest món que ens fa callar.

Tindran de tot, no tindran pau.
No tindrem res, ho tindrem tot.
I ens n’ anirem i aturarem,
i marxarem sense cap pesar.

Potser demà sortirà el sol
per aquells que viuen dels de dalt.
Potser tu i jo passarem fam
però pitjor serà esperar.

Esperar què?
Per què esperar?

Esperar què?
Per què esperar?

Esperar què?
Per què esperar?

Esperar què?
Per què esperar?

I per la nit somniarem
els fets més grans d’algun heroi
que va morir perdent la sang
que va morir guanyant la pau.

Tindran de tot, no tindran pau.
No tindrem res, ho tindrem tot.
I ens anirem i aturarem,
i marxarem sense cap pesar.

Lletra: Joan Isaac
Música: Joan Isaac